Savasana

Yoga-guide( instagram)

Som en färd långt bort, fast jag är kvar hemma i mitt kök, på golvet, på min yogamatta!

Som miljoner upplevelser fast jag bara gör en enda sak.. Ibland fungerar det som idag. Men bara ibland. Det är som om jag är någon annanstans , min matta tar mig till breddgrader i mitt inte som jag aldrig förr upplevt och det gör mig hel på något vis. Stark. Full av känslor jag inte ens visste att jag hade. 
Tacksamhet i det lilla, i det stora,tacksam för att få finnas just nu, just här. Jag är där jag ska vara just nu. 
🙏
Utanför pockar någon på min uppmärksamhet och jag ler för mig själv då jag känner en legogubbe i min panna. Låter honom komma in i min avslappning , lagar gubben åt honom och låter mig sedan föras med bort igen, in i mörkret med ljusen som kommer och går. 
Min inre frid, mitt inre ljus, det alldeles underbara som kallas Savasana❤️.

Yoga-guide(instagram)

Namaste



Kommentera här: