Semester vecka 2...


Härligt med lite sol på kvällskvisten!! 
En dag när allt liksom löser sig på bästa sätt..
Jag har äntligen hittat rätt storlek på mina asics GT2000! 
Efter beställningar hit och dit, och med medlemsrabatter fram och tillbaka fick jag nu mer tillbaka än jag betalat för det sista paret! 
Så då så..
Igår gick vi igenom fakturan från rörmokaren... Mannen med stort M tyckte det var lite dyrt med 13.000 för lite rör i ett ganska litet badrum.
(Jag är inte lika haj så jag hade nog betalat och sett fånig ut...)
Iallafall.
Så insåg vi snart att några 20 meter kopparrör hittade vi inte .. Inte heller 2 vattenlås under vårt handfat...
Osv osv...
Så idag , då manen pratat med dem kom de fram till att det pga av datafel blivit lite fel på en del fakturor... 
Så där 6200:- fel för vissa.. 
Så då så! 
1000 ursäkter och ny faktura postad idag! 
Leende i lånad bil! 

ACn på min bil blev lagad idag , igen .. Men det läcker någonstans och det skulle kosta upp mot 4000:- att laga. Så där får vi fundera lite till tror jag. 
På sommaren kan man ju åka nervevat och poppa, raggarstyle, men utan Ac höst och vinter blir bilen så himla immig inuti!
Idag Har vi besökt busfabriken .
Någon är lite rädd för den stora hemska elefanten där så han spenderade mer tid vid bordet än lekandes!
Så nu återstår bara kväll... Jag ska försöka spendera den med mig själv och min skrivande ådra. 
Känns som jag behöver det..
Och 
1an är trött och ligger på sitt rum, 2an är på bio till 22. 3an är arg,  och ska ALDRIG mer komma ner... 
Och 
Mannen ser på fotboll. 
Så chansen finns ju till lite egentid..
❤️

Kommentarer:

1 Ullen :

Guud, va bra att kolla upp vad man egentligen betalar för!!! Så med andra ord så har ni just " tjänat " 6-7000 :-D! Det kan bli massor av shopping ;-)! Kraaam

Svar: :)!!
Fröken Matilda

Kommentera här: