Snigelserum och andra saker

Dag 2 Ullared är nu slut! 
Sitter i bilen på väg hem och är lite trött i huvet faktiskt.


 Ganska mycket folk idag med, de flesta normalt sansade stressade männsikor! Några lite mindre sansade där risk förelåg att bli överkörd av deras kundvagn då de dundrade fram! 
Jag kan varmt rekomendera kaffebaren på plan 3 inne på Gekås! 
Där avnjöt vi en god lunch alla 5 för 321:-! Lugn och behaglig miljö, skönt att slippa allt ljud för en stund!!




Fortfarande lika trist att handla mjuka dagisbyxor till pojkar...3 färger att välja på. That's it!!!
Tjejer har en miljon olika tights och leggings att välja på vilket är skönt att ha nu på höst/ vinter under overallen...
Jag frågade lilleman om han ville ha ett par pepita-rutiga leggings men han skakade bara på huvudet och blängde på mig. 
Han börjar bli lite petig...

Jag har varit många gånger i det här gula huset, men aldrig förr sett kyrkan där bakom! 
Spännande att upptäcka nya saker hela tiden!

Tjejerna hjälper mig välja skidbyxor inför julresan till fjällen! 
Letade ansiktscreme och fann denna! Vad det nu kan tänkas vara bra för! 



Kommentarer:

1 melinda:

Fanns det snygga kläder där då :D Ska nämligen dit imorgon och är såååå taggad :D

Svar: En del! Jag köpte mest träningskläder och såna mjuka typ haremsbyxor! Hann inte titta överallt! (Tiden räcker inte till då man är hela familjen känns det som! ) lycka till! Jag vill åka snart igen!😊
Fröken Matilda

Kommentera här: