Ullared

På väg! 


Vid mc donalds i Jönköping uppdagades att jag glömt plånboken hemma.. 😖 
Hämtade den i bilen i morse där den legat hela natten..
Sen la jag den nånstans.. Men var kan man undra., har ett svagt minne av var jag la den, vi får se när vi kommer hem! Men att åka på resa till Ullared utan plånbok känns lite knas!! 
Bästa mc donalds "leksaken" ever.. Så mycket bättre med böcker än plastleksaker!


Vi har stannat i en liten stad nånstans i Västergötland (tror jag) . Tyckte först att det var lite mystiskt att vi hamnade här mitt inne i en stad. Mindes inte att Ullareds-vägen gick här...
Men efter att ha sett den gröna skylten förstod jag var min man tagit vägen! 
Hm.., snygg selfie...
Men här är vi i baksätet..
Lilleman är måttligt förtjust i att åka och handla igen!!!  Vill hellre vara hemma i lego-paradiset... 
Men ibland får man göra saker för andra! Så är det. Dessutom fick den röda lego-skattkistan följa med som en liten inredningsdetalj i vagnen som hänger med bakom oss..
Så det ska nog ordna upp sig för oss alla.
Kan vara mycket folk idag eftersom det är höstlov. Men sist vi kom dit så här sent på dagen var det lugnt och skönt inne på varuhuset. 
Det är en lagom promenad från campingen till varuhuset så det kan nog bli ett par vändor! Shooooooppppppaaaaa!!!!
(Medan mannen och lilleman uppsöker sportbaren.)
❤️
Så mysigt att vara med familjen.!
❤️





Kommentera här: