Vänner

Det är viktigt med vänner.
Jätte.
Och vi har några få, men väldigt goda vänner som vi tycker mycket om.
Det bästa är att de går bra ihop med barnen också. 
Allihopa!
Älskar det! 


Vad händer i vassen!! Spännande! 
En "liten" gädda...


Bålgeting-trädet....
Tjejerna simmar ut till ön.

Nu paddlar de kayak! 

Tillsammans....

Mys vid brasan nere vid bivacken!






När mörkret föll tändes det marschaller och music-quizet drog igång!!! Me like!!


Lilleman chillade under tiden på gräset!


Alltid roligt med människor som kan och vill spela gitarr !!

"Jag är trött!"
Japp. 
Stora tjejen vill gå hem så jag bestämmer mig för att bära med den sovande lillemannen och traska med dem genom skogen över berget på stigen fram till husvagnen. 
Det går kanon de få 100 metrarna i ljuset av ficklampan. 
men lilleman är tuuung...
(Har träningsvärk i magen idag !!) tanken var att jag skulle gå tillbaka till festen igen. 
Men . 
Ett odefinierbart läte av stoooort djur strax intill i skogen, fick mig på andra tankar... 
Jag vågade helt enkelt inte ge mig in i skogen igen, ensam.
Utan beslöt mig för att stanna med 2 av mina barn i husvagnen! 
De 3e kom efter en stund i sällskap med en av vännerna! 






Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Vad mysigt! :D <3

Kommentera här: