"Hej jag heter Matilda och är en samlare"

Så är hon troligtvis såld. Även fast det så klart var tanken med annonsen på blocket så känns det lite vemodigt. Vi har haft henne i 3 år och sovit i henne många gånger både här hemma i Sverige och utomlands. En bra husvagn i många avseenden men inte riktigt funktionell för oss längre .... 
 Vi hade tänkt åka till Isaberg med henne i helgen, besöka Ullared och mysa tillsammans . Men får man ett bud som är helt ok så känns det ändå som att vi måste sälja så vi får hitta på annat att göra tillsammans. 

Jag har svårt att göra mig av med saker. Har rensat lillemans garderob och har svårt att lämna ifrån mig kläder till och med!! Helt knäppt.
Men sån är jag . 
Acceptera beteendet och gå vidare! Jag tror att allt blir lättare att gå vidare i, om man accepterar det som stör istället för att förtränga att det faktiskt finns där ock försöka gömma/ glömma . 
Det är nog därför människor på AA-möten säger "hej jag heter ..... och jag är alkoholist." 
De bekräftar sitt problem för att kunna jobba med det. 
Så ...
"Hej jag heter fröken Matilda och jag samlar på mig saker." 
Bra så! ❤️

Kommentera här: