En bra dag

Det blev en sån bra dag när allt liksom bara flyter på...
Halv fyra var min skriftliga uppgift klar, inte 100%ig, men i stort sett 60%ig, precis som en klok kollega lärt mig...
Så i god tid gav jag mig av ut i den härliga vårluften för att hämta min lilla son på förskolan. Hans önskan är att få gå till och från förskolan,men varje gång får jag hjälpa honom med att tänka positivt och orka hela vägen hem...

M kom hem från jobbet och vi for för att låna en kärra. 
Uppdrag: hämta hem lite "nya" köksmöbler. Vårt gamla furubord är så furuigt och vi ville testa något "nytt". Bättre begagnat 60%,  även här... Fan vad bra vi börjar bli på det! 


Det passade bra ihop med vårt ek-kök. Och om vi vill kan vi fixa till iläggskivor så att 14 pers får plats runt bordet! Najs! 
Stolarna är bruna , men om vi inte är ens 60% nöjda med dem imorgon då solen tittar in genom rutorna, så kan vi ju faktiskt köpa överdrag i valbar färg! 
Toppen!!! 
Imorgon väntar en hel dag i Linköping med bästaste C! Jag är så glad och tacksam att vi kom på samma kurs igen, det är behagligt att ha någon bekant att exempelvis luncha med då man är iväg så här! 






Kommentera här: