Allt på en gång!

Jag tittar på bilder i min telefon från de sista dagarna. En snabb summering;
Blåbärsmjölk till frukost.
Icke EU-anpassad härodlad gurka!
Mysig spång i skogen där vi tillbringat några timmar de senaste dagarna!
Ormskog.... 
Stor orm, svart, men hann inte fotografera den...
Rasat träd att sitta på och plocka blåbär
Har du sett herr kantarell?
Grillfest hos mamma och pappa med bror och M.
💕
Såååå gott att jag var mätt då jag vaknade morgonen efter...
Lunch på Sjöstugan. 
Mumsig räkmacka...
min lille son har hjälpt mig att ställa ut den nyvattnade ampeln igen! 
💕
Kärlek!
Lillemans packning inför restresan vi aldrig fick!
(Såååå trist med sommarvädret, men det är en utmaning att hitta på annat då solen vägrar skina... 
Vadärvälenbalpåslottet????
😭
Tar en öl och passar på att njuta av EN solig dag! 
(Barnen frågar om vädret är så här för att en ny istid är på väg...)
Man kan ju undra!
Rensat bort en trist markväxt,lagt barkflis på jorden och högtryckstvättat bort smuts och mossa från berget! Vi smider planer på att eventuellt glasa in altanen efter "semestern".
Upptäcker en undangömd skogsjö med sandstrand..

















Kommentera här: