Tack

Jag har gått och lagt mig, så skönt att få lägga sig på kvällen och mysa med sin lilla son. 
 Jag har haft en bra dag utan yrsel och utan allt för mycket oro. Jag känner mig glad och tacksam för det.! En vän har ringt och när vi pratar kan jag höra hur hon ler då jag försöker förklara hur jag känner. "Jag vet" säger hon bara, och jag vet att hon vet och det är så skönt.
Lilleman har haft en vän från dagis hemma en stund på kvällningen, de hjälpte till att påskpynta vår gran och tuja!
Jag längtar tills att sälgen blir full av löv igen. Den är så fin med sina hängande grenar! Jag försökte klippa den idag men jag vet inte om jag klippte av för många grenar så den kanske inte grönskar alls i år.😳

Han blir så glad att ha en vän att leka med och det är så skönt med kompisen för hon bor bara ett par hus bort och jag kan smsa och fråga , så det behöver inte  planeras i förväg. Smidigt! 

Försöker fotografera M och lilleman då de är ute och testkör nya cykeln.


Kommentera här: