Mindfulness= self compassion 1.0

Att leta och hitta input på nätet har blivit en form av överlevnadsstrategi för mig. Jag läser något som känns, inte bara känns bra, utan även känns. Så där som att man kommer att kunna växa av att läsa , ta till sig och implementera det i sitt liv liksom! 
Jag tycker mycket om att dela med mig av det jag hittar och jag hoppas verkligen att det är okej att göra det... 😳
Hur som helst. 
I sökandet efter mindfulnes övningar ramlade jag över den här texten på Yogobes hemsida. Texten är viktig för mig eftersom det som står är för mig. Kanske kan någon mer känna  igen sig i den,kanske inte. 
Men den växer varje gång jag läser den så , varsågoda! 



Som vanligt har jag klippt och klistrat ut de (för mig) viktigaste delarna. 
Hela inlägget finns att läsa på:

https://yogobe.com/se/blog/ta-hand-om-dig

Kram! ❤️




Kommentera här: