Kan man swisha tandfen??

Har letat igenom hela huset efter en guldpeng. Borde så klart ha tänkt på det tidigare än 23.00 natten efter dagen då tanden äntligen ramlade ut...
Men nej. Det försvann.
Liksom att jag lovat att köpa Ipren till J. Liksom att jag börjar 8.15 i stan, imorgon, och inte har sagt till på frita att lilleman måste komma tidigare....
Suck. 
Men jag låter mig inte nedslås. 
Skulle det imorgon bitti visa sig vara omöjligt för M att lämna på frita kan storasyster rycka in och lämna. 
Funkar inte det kan han kanske åka med grannen. Men det vet jag ju inte förrän imorrn... Men det löser sig! Det gör det ju alltid... 
Då är det värre med tandfen. 
Jag har inga kontanter nånstans... 
Får man låna i barnens egna "spargris" bara så där i smyg. Och lägga tillbaka sen? "Nöden har väl ingen lag"? 
Problem är till för att lösas! 


Puss och godnatt! 

Kommentera här: