Bakslag

Jag blir lika tagen på sängen varje jädra bakslag jag får. Mår bättre och bättre ett tag, sen smyger sig en lömsk huvudvärk på tilllsammans med en känsla av tryck över hela kroppen . Jag blir förvirrad och känner mig liksom överkörd.

Så kom det sig att jag smsade med två vänner i morse och så kom det liksom bara fram. Som om jag bara väntat på att få en chans att prata om det, ock jag förstod att jag har ett bakslag. Det är inte direkt konstigt efter alla underbara kvällar vi haft den senaste veckan med goda vänner och våra närmaste. Det tar så mycket energi att ha kul! Och jag glömmer det varje gång.

Och tur är väl det.... Annars skulle jag nog gå och gömma mig under täcket ... Det känns rätt ok nu , är inte lika arg på huvudvärken som jag var nyss. Känner mer vördnad över min kropp ock knopp som säger stopp. Som ger mig kroppsliga symptom för att få mig att lugna mig. Så nu blir det superrandiga dagar med mycket aktiv (planerad) vila och stillhet!

Kommentera här: