Sommarlov!

Som dehar längtat, lillebror & storasyster.. . Längtat till Dagen D. Sommarlov för lilleman och Bråvalla festival för storasyster.

Balkongen är redo för övernattning med kompis, i värsta myskojan vi har byggt med lite täcken och myggnätet från partytältet.

Själv är jag lite förvirrad så där som såna som mig blir då förändringar är på G. Jag är överallt och ingenstans och stt försöka prestera några sidor i Word på datorn är skitsvårt! Jag kämpar på men ibland går jag litr vilse i huset och hittar på något annat, glömmer bort det jag skulle göra och börjar på något nytt någon helt annanstans....

Sovrummet, köket, arbetsplatsen, hallen, ute, inne, här och där och ingenting blir klart nånstans...

Mitt i allt snurr förstår jag att vila lite hjärna är nödvändigt, men det är såå svårt att stilla sig då jag blir så här rörig. Jag är en sån som skulle behöva rutiner och struktur men samtidigt så ostrukturerad och dålig på att skapa hållbara rutiner.. Personlig assistent vore rätt bra tror jag ..
Kram

Kommentera här: