Control alt delete

Å vad det är skönt att vara ärlig. Att kunna stå för det som är jag trots att jag mår väldigt dåligt av vad jag tror att "alla andra tänker".
Idag är en sån dag då energinivån är så långt ner i botten att allt, precis allt känns too much. Försöker samla tankarna, landa, orka, hinna... Men det går inte. Huvudet snurrar, jag är arg och fräser så fort jag hör någon ropa på mig. Varje måste och varje krav är stora. Så stora att jag får en känsla av kvävning. Som om huvudet ska explodera...somnar då jag lägger Lilleman varje kväll nu, orkar inte vara uppe på kvällen. Men är ändå helt slut då jag vaknar på morgonen.... 
jag skickar ett meddelande till mina klasskamrater, blir sen idag.  De förstår, men det är fortfarande så jobbigt att inte orka! Att inte vara som dom. Att inte vara mig själv. Men det är så här det är. Jag är så här just nu. Och för att bli bättre måste jag fortsätta lyssna till min inre röst som hjälper mig att varva ner då och då...
Jag tillåter mig att ha en dag då jag måste samla energi och inte ta energi, jag accepterar att orken är slut. Och försöker andas lugnt. Ta det lugnt och ladda positiv energi på nåt sätt. 
Puss & Ha en fin dag! 
❤️

Kommentera här: