Viktigt på riktigt

Vad som är viktigt på riktigt.

Ord som kan vara bra att bära med sig då det liksom kör ihop sig lite grann.
Att prioritera.
Att tänka "rätt" vilket kan vara himla svårt eftersom jag är så känslostyrd....
Men idag tänker vi ett steg längre, idag tänker vi att för att hålla hela dagen får något stå tillbaka. För att orka med så avbokar vi något.
Så får det bli, och trots att både M och jag styrs av "duktighetssyndromet" aka "alltidgörarättförsigsyndromet" så börjar vi förstå vad som krävs för att orka.
För att mäkta med.
Vad är viktigt på riktigt?
Just nu, här och sedan.?
Jag antar att det är ännu en ny insikt att skriva i min gyllene bok av visdom inför mitt liv som komma skall, och som är just nu.
Det är lite lustigt hur saker som får en ur balans, också får en att leva.
På riktigt.
Jag är idag tacksam för alla de saker som är viktiga på riktigt.
Tacksam för de människor som är i mitt liv just nu.
Tacksam för de utmaningar som format oss till de vi är idag
Ha en fin dag
Kram ❤️❤️❤️

Kommentera här: