På andra sidan häcken

Vaknar med huvudet fullt av idéer och tankar, lite som vanligt.

Problemet är, att när ingenting är bestämt så blir alla tankar på vad dagen ska innehålla något som finns där "på andra sidan häcken". 
Ska jag måla? 
Åka till stan och fixa det sista inför skolstart? 
Bygga mur? 
Ringa skolan åt J. 
Leta fram mina jobbpapper?
Städa klart förrådet så att det går att komma fram i garaget?
Hjälpa mina föräldrar med huset?  
Fortsätta städa övervåningen som är fullkomligt belamrad med kartonger och junk? 
Eller ska jag se till att åka och simträna med Lilleman som vi sagt hela sommaren? 


Gaaaaaaaahhhhh!!!

Jag börjar med att äta frukost med Lilleman som kommit ner i köket för att laga havregrynsgröt nu på morgonen, förmiddagen 🙏🏼

Kommentarer:

1 NORRSKEN EMMA:

ha en bra dag

Svar: tack🙏🏼
Fröken Matilda

Kommentera här: