Ett litet avbrott i livet

Två dygn som liksom bara försvann ur livet har vi haft. 

Magsjuka från H-vete som bara slog ut tre familjemedlemmar på en natt och fick oss sängliggandes hela söndagen. Helt galet!
Söndagnatt insjuknade nr 4 av 5. Den enda som inte kräkts är M. Mycket tack vare en stadig whiskey tror jag. 

Man lär sig uppskatta saker under två dygn av vinterkräksjuka, sånt som man i vanliga fall tar för givet. Ork, matlust, rena sängkläder, varma täcken, vatten, hjälp av andra, man lär sig mer om tacksamhet över livet då man är utslagen ett par dagar. Det var länge sen jag låg i soffan en hel dag utan att kunna äta eller vara.  Utan att ens vilja se på TV! 




Igår kände jag lite lust att äta igen. Igår började det kännas som vanligt, och i morse var det nästan helt som vanligt! Drack min första kopp kaffe sen i lördags morse! Får fortfarande lite ont i magen av att äta men nu finns hopp om  livet igen! Känslan av att må är så skön!!!! 

drömmer mig bort med hjälp av Monas bilder på instagram. Skulle så gärna vilja åka på sportlovet! Komma bort och andas annan luft. Insupa annan atmosfär! Vakna på morgonen till annat fågelkvitter än här, bara för en stund! Drömma går ju...

Hit vill jag också åka. 

Ser så supermysigt ut!!!

Vi har det bra bak i bilen. Tacksam för att lillebror och familj finns bara en timme bort ❤️
Min bror ock jag...
Fina ungar ❤️

Lite bilder från fredagen då vi firade lilla J som fyllde 1 år! 

Kommentera här: