ADhD en sommardag som denna

Sätter mig ner en stund. 

Kroppen stretar emot, den vill fortsätta jobba, fortsätta fortsätta fortsätta...
Inte vara lugn, inte sitta still utan göra nåt, keeping buzy all the time... 
men lika lätt som det är att tappa bort yoga-utövandet på mattan då och då, lika lätt är det för mig att glömma bort att varva ner, att landa mellan varven. 
Trasmatteliv ni vet. 
Jag avundas sååå de som kan det här med att sitta ner en stund och verkligen njuta av det. För mig är det svårt. Jag vill liksom göra något hela tiden.

Kanske blir det skilnad när jag får testa medicin. Kanske.

Det ska bli intressant att testa, men biverkningarna är inte lika intressanta... ganska läskiga om man har otur..

Idag har jah iallafall lämnat de prover som behövs för att få testa medicin. 3 rör blod och en mugg med kiss. 👍

Så här glad är man efter att ha spenderat en timme hos tandläkaren, 3000:- fattigare och bedövning i hela höger sida..

Kommentera här: