Festival!

Så är Bråvalla över för den här gången ock oron över vad som skulle kunna hända J där inne på området, lägger sig sakta. 

Sena nätter ( eller tidiga mornar) har påverkat min nattsömn lika mycket som hennes skulle jag tro! Är helt slut utan att ha varit där inne en sekund. Förutom inatt då jag hämtade hem ett gäng glada trötta tonåringar därifrån. 

Evigt tacksam att inget "allvarligt" inträffat för vår del, men lider med tjejerna som blivit antastade, våldtagna eller på annat sätt utsatts för hemska upplevelser...
Festival, musik, känslor, glädje, mys och så vidare, inte våld. 
Inte våld. 

Inatt kommer jag nog sova gott. Jag behöver det! Imorrn ska vi klippa oss LIlleman ock jag. Men inte för kort för då kommer jag se så gammal ut sägs det. 

Och jag som tänkt klippa axelkort för en gångs skull. 
Jaja, vi får se. 

Kommentera här: