Hej!

(OBS texten innehåller ock)..


Så himla kul!
Vi träffades ett gäng kollegor igår hemma hos en av oss. 
Superkul, jag har inte skrattat så mycket på länge! En del släpper loss som aldrig förr ock sånt kan ju vara kul! 
Jag (mitt lilla kontroll-troll) hade en plan för att hålla en lagom nivå hela kvällen. X antal öl, och en stor flaska Cola som skulle räcka hela kvällen. Ingen alkohol alls efter 24 osv osv.  Det funkar för mig. 




Jag har en hel del bilder med mig från igår, de flesta ser ut så här... men de ger en ganska bra bild av hur uppsluppen stämning det var hemma hos kollegan, som förresten är lika glad i musik ock dans som jag! 

Alla älskar väl en förfest med trubadur? 

Eller?
Ja lite, kanske, en låt eller två eller tre, men det är något som inte funkar asbra för mig. Jag fattar inte varför och igår gav jag liksom upp försöken att hänga med i allsången och sånt, jag talade om för någon att det är skitjobbigt att vara i trubadurmiljö. Jag kunde inte och behövde inte förklara ett dugg, hon förstod hur jag upplevde det och hjälpte till att varva trubadurupplevelsen med Spotify... min fina jordängel ...

Kön ringlade redan fram utanför discot och förväntningarna var rätt höga när vi kom dit. 80 ock 90 tals musik!! Så himla kul! Så himla dansbart!! Vi lyckades hålla ihop skaran till stor del, och vi landsortsbor hade också lyckats fixa skjuts hem så den stressen och oron hade jag kunna släppa. En fin kollega som ställer upp och kör utan att ens ha varit med på festen . En fin människa... 


Full fart hela kvällen ock jag gjorde av med massor av energi!! Det känns idag, i hela kroppen ock lite i knoppen. Men det var det värt, för det var en allt igenom trevlig kväll vi  fick tillsammans! Superkul! 

Tack alla underbara kollegor!! 

OCK till mina bästaste mello-nördarvänninor ock finaste J, Ni var sakNade!!!!! ❤❤❤. 

Det var som att förflytta sig ca 30 år tillbaka i tiden! Musiken ( och en hel del "gamla" från Jackie och annat-tiden var där!) 
Vi som var där hade superkul men jag saknade er!!! 

Kommentarer:

1 Iris :

Så himla härligt att läsa att du/ni hade en riktigt kanonkväll tillsammans ❤! O nästa gång hänger jag gärna med ❤! Kraaaaam 😍

Svar: Ja det måste du!!! Never gonna give you up!
Fröken Matilda

Kommentera här: