När någon inte längre finns 🙏🏼

Nu är det flera år sedan vi sågs sist och flera år innan det förut.

Men ändå. 
Någon som betydde allt under flera år av mitt liv finns inte mer. 

Han var min första stora kärlek, den jag provade att leva vuxenliv med först. 
Den jag i min ungdom trodde att jag skulle dela resten av mitt liv med, men sen växte vi åt olika håll på nåt vis.


Det gör ont att tänka att någon lever längre.  . Det gör ont att tänka på att någon man en gång känt inte längre finns. och att de han delade sitt liv med är utan honom nu. 

Så otroligt sorgligt. 

Jag kände honom inte längre, men blir ändå så berörd på nåt sätt.
Minnen dyker upp så där som de gör när man tänker mycket på någon. 

Jag tänker också på hans familj, hans systrar hans mamma, men framför allt hans barn.  Och så blir jag lite ledsen en stund, för deras skull men också för min egen. 

Han var en viktig del av mitt liv, han har stor del i att jag blev den jag blev, att jag valde vissa vägar att gå som visade sig bli bra. Han stöttade mig då jag utbildade mig till förskollärare, för det och mycket annat är jag tacksam.

Vi kände inte varandra längre, men vad kul det hade varit att få prata med honom nån gång. Så där som när man springer på någon nånstans och liksom bara möts! 

Men det kommer ju inte att hända nu 
För han finns inte längre ibland oss.



Jag hoppas att du har funnit frid nu.
🙏🏼

Kommentarer:

1 Iris :

❤🙏

Svar: ❤️❤️
Fröken Matilda

Kommentera här: