Tacksam

Idag är jag så tacksam över en kollega som får mig att tänka.

Hon inspirerar mig att bli bättre, att tänka ett steg längre, att fungera ett snäpp bättre hela tiden, utan att hon vet om det. 
Vi har spenderat hela dagen utomhus idag, med totalt ett 50 tal elever i olika grupper ock konstellationer, och tack vare flexibilitet påhittighet och ett mycket gott samarbete gick allt som på räls, trots att det inte gjorde det! Jag ser lösningar, det är en av mina förmågor här i livet med adhd. Hon är rationell och tänker ett steg "framför" hela tiden. Helt klart en lyckad kombination. 

Jag älskar att gå runt i naturen och berätta om ställen från förr i vår hemort. Att (förhoppningsvis) inspirera våra elever till fortsatt intresse för att utforska och lära! Det är så spännande med hembygd och historia! 

Så spännande och mysigt att jag återvände ett par timmar senare med min lilla filosof❤

Vid Hedvigs grav hade någon under eftermiddagen lagt blommor.🙏🏼

Kommentera här: