En omvälvande dag.

Tack och lov för kollegor och vänner som man vet var man har☺️. 
Annars vet jag inte hur den här tiden i livet hade slutat. 
Vi är inne i en period av nationella prov. Förväntningar inför ny skola till hösten blandat med det vanliga 9 års hormonella agerandet. 
Det är omvälvande att vara lärare ibland och så lite höstterminstänk på det. 
Jag har fått frågan kring hur jag tänker mig framåt. Jag har svarat och blivit tilldelad först en sak men sen i all hast en ny. Bara så där. Idag.  
Så nu vet jag varken bu eller bä
😂
Just nu känns det inte så himla viktigt heller, det som blir det blir och så är det kanske menat. kanske ska jag ändå prova på det jag utbildat mig till innan jag tänker mig vidare.. 
(null)

(null)



(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Idag läste vi läsläxan nere vid vattnet. Sen samlade vi stenar! 
Så mysigt.
(null)
M grillat till kvällsmat, bara att slå sig ner då jag kom hem 
 Härligt att kunna sitta i ute rummet igen ❤️
(null)
När jag kom hem från jobbet var det så fint plockat och fejat. Fina J hade ansträngt sig lite extra 
❤️❤️❤️
(null)
Nu ska jag se på Leif GW en stund! 
Sov gott 


Kommentera här: