Hej

Nu är det bara en dag kvar av påsken. 
Annandag påsk. (null)

Vi har haft en intensiv födelsedagshelg med två firande av vår nioåring. 
  (null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Huset fullt av nära och kära🙏🏼
Vi har också varit på påskmiddag hos mamma och pappa. 
(null)


(null)
Stoj och skoj i varje vrå..
(null)
Prova nya båten en sväng.
(null)
Vackra Sandviken 
(null)

(null)
Lammstek späckad med het chorizo och undebar vinsky till. Gott faktiskt trots att jag inte är ett stort fan av lamm. Kanske var det den rökta kryddan som gjorde sitt? 
(null)

(null)

Tre saker på tre dagar, jag förstår att hjärnan är lite trött nu. Igår var jag dessutom också i stan en sväng med födelsedagsbarnet
(null)
På väg hem från stan stannade vi till hos fina Anna och köpte två Bu cancer armband. Mötet henne gav mig massor av energi. En del människor har den inverkan på mig. Andra bara dränerar...
(null)

Det är egentligen väldigt synd om människor som dränerar. Jag tror ingen egentligen menar att göra det. 
Det bara blir så. 
Men jag tror att alla kan ändra sig och att man i så fall först måste fatta att man är en negativ gnällande energitjuv, vilket jag tyvärr tror att folk har svårare för... (null) tack vare relativt god planering mycket  vila mellan varven och enormt mycket fin energi från de människor jag träffat under helgen som ger mig energi, så har det gått över förväntan❤️🙏🏼❤️
Jag har överlevt!!  (null)


(null)

(null)


(null)

Sen är det en väldigt befriande känsla att veta att ett helt påsk lov hägrar framför oss nu. Det gör sitt a tt veta att nu finns inga mer "krav" på flera dagar! 
Inga tider att passa och inget att planera och genomföra.  (null)
Jag har dock lite att tänka på inför framtiden och hoppas att efter den här veckan ha en lite mer klar bild över vad jag ska göra. 
🙏🏼

(null)

















Kommentera här: