Adhd morsa med resfeber...

(null)
Suget efter att ge sig ut i världen blev för stort (trots adhd-dämpande medicin och skral ekonomi). Det gäller ju att se möjligheterna i livet och på det är jag ju ganska bra. 
(null)
Men att boka en resa med tre dagar tillgodo, utan att ha ansökt om ledigt för barnen och alla sommar kläder undanstoppade  i garaget i tio olika påsar och kartonger är inte jättesmart.  (null)
Jag känner stress. 
Dessutom ska jag åka själv med två av barnen vilket jag aldrig gjort förut. 
M är ju den som alltid fixar allt det där ekonomiska, passiska och praktiska om man säger så... men han är enormt stöttande trots att han inte ska åka med själv.🙏🏼
Scary. Men det känns ändå så rätt.
(null)
En annan sak som känns Scary är hajar. 
De finns där nere i Kap Verde. 
Så klart de gör, 😬 Atlanten är stort och helt plötsligt simmar de på en liten ögrupp full med badande turister... Yammi.... vi kommer bada mestadels i poolerna... så är det. 
(null)
Nervositeten tar ut sin rätt. Mattad av oro inför hamnade jag i soffan efter att ha rotat fram alla kläder i förrådet. (Och jobbat innan med ) 
(null)
Benen upp mot väggen ock andas lugnt.
Hjälpte inte ett dugg. Jag är fortfarande spänd ock orolig. Har en tuff dag framför mig imorrn med besök på BUP och jobb efter det. Energi krävande som bara den...
(null)

Nu måste jag sova. Ha en fin dag 🙏🏼

(null)

(null)

(null)



(null)


(null)




Kommentera här: