Tisdag

Tisdagar är dagar att landa. 
Dagar då det är meningen att jag ska vila mig och komma ikapp för att orka jobba igen på onsdag efter måndagen...
Galet egentligen hur det har blivit, men så är det. Bara att gilla läget som så ofta. 
(null) (null)

(null)
Idag är hjärnan trött. Jag har ansträngt mig lite för mycket och då blir den trött. Det är egentligen inte konstigare än så. Jag tröttar ut mig och måste vila. 
Men! 
Jag gillar inte att vara tvungen att vila i tystnad ock mörker. 
Jag gillar inte att inte orka prata med någon utan måste stänga in mig en stund i total avskiljdhet..
Men! 
Bakslagen förr var så mycket värre!
Då kunde de hålla i sig flera dagar, nu är det oftast bara några timmar eller max en dag.  Och eftersom de inte kommer lika ofta längre så tror jag att jag blivit bättre på att leva hållbart!  (null)

(null)

Idag har jag spenderat tid med J. Som har varit ledig från praktiken idag. (null)


Hon och lille filosofen har precis bakat blåbärs paj och kladdkaka så nu känner jag mig lite mätt.😊
Blogg sidan har tydligen fått lite spel idag. Jag ser inga bilder när jag redigerar, men i inlägget ser jag att jag lagt in flera bilder i rad. Jag kan ju tyvärr inte radera dem eftersom jag inte ser dem när jag skriver, så ni får helt enkelt stå ut!
😅
Ha en fin kväll
🙏🏼


Kommentera här: