Hm

(null)Ledigt = röra 
Röra= stress                                                   Stress= ångest 
Repeat
Att vara ledig blir bara svårare och svårare tycker jag. (null)
Jag har Supersvårt att koppla av och gör tusen saker samtidigt.
Far som en studsboll hit ock dit och har för tillfället en närminne som sträcker sig från överläppen till nästippen...
(null)
Jag har fått lite gjort idag iofs...kastade skräp, hämtade medicin och mina nya skor, med C (och passade samtidigt på att tjuvkolla lite på Lileman som var på Pizzerian med 3 tjejer i klassen!! )
Liten blir stor...
(null)
De nya skorna är aningen vitare, studsigare och mindre nergångna än de gamla... men 4 år har jag haft dem så nu kan jag med gott samvete unna mig ett par nya
🙏🏼
(null)
Lite trist dock att ena skon var lite smutsig... och använd på nåt sätt.  Jag tänker att om man beställt och betalar för nya skor, vill man ha nya skor. Så jag hoppas de kan dra av på priset annars vill jag nog reklamera.. tyvärr. 
Är ju lite kinkig när det gäller skor.
(null)
Jag har också lagt tid på att förfäras  över branden i Notre Dame. Trots att jag aldrig varit där... eller så.  (null)
Men jag känner så med allt och alla hela tiden! Lever mig in deras upplevelser ock känslor  och blir alltid alldeles för berörd. 
Tragiskt att det blev så här med en sådan anrik byggnad. 
Men så härligt med engangemang från en fransk miljardär som vill bidra till en snar återuppbyggnad 🙏🏼 (null)
Pic: nat.geo.  Instagram
Efter spionerier och annat så for jag och Lilleman mot Gusum för att träffa fina F och L. 
(null)
(null)
Lek, fika och mys bakom fåtöljen ingick ock jag fick lite ny energi!  
(null)
Den här underbara bilden har jag lånat från "Deva Premal and Mitten" på instagram. (null)
Annars är det ju bara att gilla läget. 
Min hjärna gillar rutiner
Men är skitdålig på att skapa dem.. 
Men jag brukar trösta mig med att jag är rätt vass på att lösa akutproblem och komma på lösningar och klura ut förklaringar när andra kört fast. 
(null)
Trasmatteliv 
Så får det bli 
Fram över 
Kanske 
Men fram till dess jag får ordning och struktur får det bli en hel del Free-base och många djupa andetag 
❤️🙈❤️
Puss 





Kommentera här: