Sista minuten-flow

Och så plötsligt är den där. 
Känslan av att NU MÅSTE jag. Nu ÄR DET DAGS att sätta fart för att hinna allt jag ska....
Innan den känslan kommer är det helt j——-a hopplöst att ens föreställa sig att en packning kommer att ske. 
Det finns inte på kartan så att säga. 
MEN så tar man tag i det där med packlista, och så PANG kommer känslan av att SHIT vi åker i övermorrn och jag har inget annat i huvudet just nu än förvirring . 
(null)
Jag är trött pigg och loj på en ock samma gång. 
Inget nytt under solen iofs. Men så här splittrad var det länge sen jag kände mig. (null)
Men jag är ödmjuk och har full förståelse för min oförmåga just nu. Det har varit mycket ett tag nu. 
Så inget konstigt. 
Men rätt irriterande att aldrig få tummen ur. Att vandra runt och göra tusen saker och ändå inte få ett enda dugg gjort..
Att svamla runt i oreda och kaos och aldrig landa. Rätt tröttsamt faktiskt.

jag får helt enkelt vänta in morgondagen..
(null)
För Imorrn förmiddag kommer jag att fixa allt. För då har jag ännu mer press på mig. 
Tider att passa och allt måste ju bli klart imorrn  eftersom vi åker på onsdag. 
Tack och lov för sista-minuten-flow... 
vad skulle jag göra utan det?? 

Kommentera här: