Att hantera stressiga stunder

Visste ju egentligen om förändringen sen innan jul, men när den sen kommer så blir det ont om tid och stress ändå. 
(null)

Jag vet ju att det lätt blir så i mitt liv , skillnaden nu är jag lättare förlåter mig själv och sen går vidare . 
(null)
Vi skulle vara i stan rätt tidigt..
Nemas problemas, men när man inte kommer iväg på utsatt tid så bildas små kristaller av stress inom mig och hanteras inte de små små kristallerna på rätt sätt så klumpar dem ihop sig och blir stora stenar. 
(null)
Om det sen händer saker på vägen så att det bildas ännu fler små kristaller att hantera så går det från bröstet upp i huvudet...
(null)
Som när hela väskan full med planeringar, block, papper och dator tippar ur baksätet rakt ner i snön...
Tur då att man kan dumpa sakerna lite snabbt i vännens fåtölj för torkning,innan man far vidare... 
(null)
Mötet i stan gick bra. 
Jag känner en enorm stolthet och tacksamhet över den min dotter blivit. 
Så klok och förståndig. 
Svårigheter leder ofta till något bättre.  Tuffa tider kan med rätt hantering, rätt stöd och mycket kärlek och förståelse, bli en del av livet att  känna tacksamhet över. 
(null)
Mötet gick som sagt bra och gjorde det lättare att hantera / ta tag i nästa uppsättning små kristaller... att köra runt i en studsboll...
Det är nämligen så att min bil studsar fram, som en Studsboll.                                                   En anledning kan vara dåligt med luft i däcken, MEN jag fattar inte de nya däckpumparna vid mackarna så har därför in i det längsta undvikit att kolla lufttrycket..
(null)
Men idag var jag ju tvungen, så jag gick in till killen på en mack som kändes trygg och bad honom om hjälp. Så nu kan jag!  ... det visade sig att jag hade runt 1,4 i bakdäcken och 1,6 fram. Lite lite...  men bilen studsar lika mycket ändå ... kanske obalans i fälgarna... vi får se..


(null)
Att hantera kristaller tar energi , och nu ska jag försöka komma på hur jag fyller på med energi. 
Nya tankar
Nya intryck 
Andningsövning 
Meditation 
Yoga 
Banan
Typ ...
Och inte att förglömma...
ÅTERHÄMTNING!!!
Total avslappning och lättja i tystnad!!! 
(null)
Ja. Rasten slut🤪
På’t igen ock andas genom stunder av kristall-regn. Så löser det sig nog! 
(null)
Puss!
🙏🏼



L



Kommentera här: