Kom på en sak

Det är som att saker och ting börjar klarna än mer. Har ju funderat en hel del på detta med svårigheter att ta beslut och planera. Konsten att orka. Den mentala trögheten och viljan att få vara i fred som dyker upp då och då. 
Det är ju inte jag liksom.  Hur hänger det ihop med Adhd för det gör det ju inte! Adhd är ju att vara tvärtom... (null)

Så kom jag på att allt det som är jobbigt hänger ihop med utmattningen. Den har gett mig dessa svårigheter. Den har satt vissa system ur funktion och ställer till det en hel del fortfarande trots att det nu gått 4 år!!! 
Deppigt värre men....
(null)
Jag har hittat delar från förr igen som sakta börjat bygga ihop mig igen...
(null)
Idag har jag till exempel tagit mig från Lisebergsbyns camping i ena änden av Göteborg, till Göteborgs kundalinicenter i andra änden av stan. Med ett byte av spårvagn till buss och stenkoll på vilka hållplatser jag skulle av på. Hade jag klarat förr utan problem ock rädsla , men hade varit helt omöjligt för bara två år sen....
(null)
Så fantastiskt ändå ...

(null)


Kommentera här: