Men du....

Jag kom precis på att sviterna av en utmattning kan vara mental trötthet vid överbelastning...
(null)
Glömmer ju det ibland i min iver att förneka åren som varit.... (null)
Men idag har jag en hjärna som känns som köttfärs . 
Nymald och mör. 
Har överansträngt mig. 
Det är ett faktum. 
Men för en gångs skull så känner jag mig ok med det. Jag tillåter mig att skita i att det just nu inte går att packa väskan till yogautbildningen.
Jag är ok med att det kan bli hur som helst detta med vad som kommer med och vad som kommer glömmas. 
Tänker lite som jag tror att min lillebror gör..det  löser sig...
(null)
Så! 
Jag är en överbelastad lärare med AdHd och utmattningssyndrom som ska packa två väskor, en yoga matta ock en tågbiljett för att tillbringa en utbildningshelg i Göteborg, komma med ett tåg hem söndag kväll och försöka att inte glömma bort mig själv nånstans på vägen ! 
Å dä ä helt ok! 
Kram och hej! 
(null)

Kommentera här: