Nailed it...

Igår var jag som vanligt uppe i varv under dagen. Glömde bort mig sjölv ock mitt liv i samma stund som jag klev in i klassrummet. 
Som sig bör! 
Jag tänker att det är att vara i nuet....
Lite tokigt blir det dock när man glömmer att ringa samtal som man lovat och andra saker av privat natur..
Hur som helst. 
Efter jobbet skjutsade jag hem Lilleman, bytte om och åkte för att ha yoga med mini-yogisarna en stund  (null)
Mandala var planerat.
Efter det åkte jag hem och fick för mig att jag ville ut och springa... 
Det händer ibland. 
Så jag gav mig ut.
Tänker att 2,7 km är bättre än inga
🤗

(null)
När jag återigen kom hem var klockan runt 6 och tankarna på vad jag skulle göra nu for i huvudet...
Skriva fler omdömen? 
Sammanställa bedömingsstöd....
Osv osv.. (null)
Men det blev inget mer jobb den dagen!! 
Det blev lite Yinyoga på mattan.  (null)

Det blev min spännande isländska ljudbok i öronen och 
2 skålar Cornflakes, jordgubbsssylt och mjölk till kvällsmat!! 
Jag är så grymt imponerad över mig sjölv och att jag kunde släppa allt för att bara vara en kväll! 
Good enough liksom
Så High five till mig som trotsade känslorna av "oduktighet" och "fy och usch lata flicka"..
Namaste 
🙏🏼

Kommentera här: