Take me away !!

Nånstans långt bort minsann!! 
Jag får panik av alla Saker som ska samordnas och klaras av just nu. 
Jag har ju svårigheter att få ihop livet i vanliga fall men nu !!! 
Gaaaaah !! 
Jag kreverar! 
samtidigt som jag lite ödmjukt försöker förklara för mig själv att jag faktiskt saknar förmågan att få till en bra struktur så deppar jag ihop över att jag inte klarar det!!! 
(null)Hur ska jag mäkta med att genomföra 23 enkäter a 10 min/ elev, planera in 23 bedömningsstöd i svenska a ca 15 min/ elev, planera in utvecklingssamtalstider för 23 barn samt planera och genomföra den vanliga undervisningen samtidigt!?? Det går knappt ihop för en lärare utan AdHd... för mig blir livet en period av grå sörjig ångest då jag mest går omkring och känner mig maktlöst otillräcklig...
(null)Som tur är så finns det annat i livet. 
Sånt som är viktigare än jobbet. 
Som familj och vänner
❤️ (null)



Kommentera här: