Förändringar

Förändringar sker gradvis. En tanke som blir en ny och ännu en ock så rullar det på . (null)
 Just nu känns det som att det sker stora förändringar överallt. 
som om ödet bestämt att livet  just nu ska bestå av allt eller inget. 
Lugn eller storm. 
Folk försvinner, andra finns kvar. 
Det är så många olika saker att ta till sig att jag bestämt mig för att bara skjuta det ifrån mig en stund.
Hantera lite i taget 
Tänka positiva tankar men samtidigt låta det andra, jobbiga få ta sin plats.                                                              Lagom mycket åt gången liksom. 
(null)

Jag måste också ta till mig att vissa av mina drömmar inför framtiden kommer att få vänta, inte för att jag egentligen vill, utan för att jag måste. 
Ibland måste man göra det man måste inte det man vill.  
Så är det bara
🙏🏼
(null)

Kommentera här: