Fuuuuk

(null)
Helt galet egentligen att man måste fundera över det faktum att man faktiskt kan bli sjuk. Jag tror inte på mig själv när det gäller detta. Intalar mig själv att jag måste upp, iväg ock finnas på en plats där andra behöver mig och blundar för det faktum att kroppen säger nej.
(null)
Men nu är det så och jag får tillfälle att träna mig på att tänka på mig själv. Vila vila och försöka tänka positivt kring det faktum att all frånvaro från min sida blir merarbete då jag orkar krypa tillbaka till jobbet efter att jag blivit frisk 😂
(null)
Ha en fin dag ❤️
Kram

Kommentarer:

1 FSHD Daniel:

Håller med dig om att det kan vara svårt att lyssna på sig själv, men samtidigt är det väldigt viktigt :)

Svar: Ja.. nu känns det som rätt beslut ! Skönt att kroppen sätter stopp...
frkenmatilda.blogg.se

Kommentera här: