Massage med Pang och en sista lunch på Last fisherman in!

I måndags kväll hittade vi en liten bit paradis mitt i allt Ao Nang. En lugn vacker strandpromenad bort från alla bilar och affärer. 
Vi drogs tillbaka dit idag för att njuta av en sista dag på stranden.
Jag har inte tagit någon massage på hela semestern. Koh Lanta var billigare Och det fanns hur många massörer i små hus vid stranden som  helst. 
Men i Ao Nang är det mest massagestudios, men! I den här mysiga delen av Ao Nang finns Thai Thai massage och Pang. 
Man ligger där och ser ut över stranden, det fläktar skönt och Pang blandade en avslappnande helkroppsmassage med  kokosolja med lite hårdare thaimassage i en timme för 300 baht. Då hon fick se mina fötter frågade hon om hon skulle tvätta dem. Så för 100 baht till gjorde hon mina hårda slitna fötter så fina som aldrig förr. Jag och en annan svensk kvinna låg och skrattade om vartatannat då det kittlades något hejdlöst ibland...
Efteråt ville jag knappt gå på mina fina babylena hälar... 
Vi åt lunch i något som jag tror kallas massagebyn på den mysiga strandpromenaden. 
Jag kommer sakna att lätt kunna kliva i mina flipflop och gå ut...




Eftermiddagen spenderades i poolen, och kvällen på en restaurang vid stranden 
Där de hade mycket speciella lappar på toaletten...

Efter det blev lite shopping för en del, världskrig för andra och en del gick helt enkelt hem. Det kan tära lite att umgås nära i 2 veckor, varje dag varje natt 
varje sekund! 
Sov gott 





Kommentera här: