Sunday lovely sunday

Vi konstaterade just att det inte känns som söndag idag. 
Det har varit en bra dag sa J, som om söndagar inte är det i vanliga fall, men jag håller med. I dag var en osedvanligt bra söndag och "tillbaka-till-jobbet-imorrn-känslan har inte infunnit sig ett dugg. 
Kanske är det för att vi sakta men säkert lär oss att leva i nuet? 
(null)
 Det är inte varje dag man får uppleva känslan av mjuk lamm-ull under handflatan. 
Eller att se lilla lammet Juno vifta på svansen av överlycklig glädje när husse dyker upp... sånt gör att man vill stanna tiden en stund och bara njuta.
(null)
Helt fantastiskt. 
Juno bor "med människofamiljen" just nu  efter att ha blivit bortskuffad av sin mamma. Han har sin flock där just nu.
(null)
Så kan det gå ibland, då får man rycka in och hjälpa till att mata den lilla😍
Jag gissar att Lilleman haft en ganska underbar dag med vännen och alla djur idag, efter att ha sovit över där i natt(null)
I fårhagen på sightseeing... de bor så mycket bättre till än jag😍

🙏🏼
Skönt med vänner man känner sig trygg med. (null)
🙏🏼
(null)

Medan Lilleman sov borta passade vi också på att ha lite äventyr.... här befinner vi oss smygandes bland snår och ris för att få en glimt av huset som vi ock en miljon andra ska titta på nu på tisdag... (null)
(Mäklaren har satt ett alldeles för lågt utgångspris och antingen får vi veta varför nu i veckan eller så gör han en fuling för att dra igång en sjuk budgivning...) men det får man ju inte så troligtvis finns där en bra förklaring  (null)
Vi passade på att gå en sväng och fascinerades av hur vackert det är där vi bor. Jag har bort större delen av mitt liv här men igår var första gången jag lyfte blicken och verkligen såg all skog runt omkring... (null)
Sverige är fantastiskt ...
(null)

(null)

(null)

(null) (null) (null)
Uppe på kastalen. Där kan man va. Det är sen gammalt...
😏

(null)
Min nyfikenhet fanatiserade snabbt ihop att  de stenar vi passerade låg i vissa formationer som påminner om forntida gravfält. Så spännande att leka arkeolog en lördagskväll 😁

(null)
Så spännande! 
Värmen tar på den lilla i familjen. Så att svalka sig i mormor och morfars pool var skönt innan kvällningen... (null)
"Jag kan simma!!"
(null)

Tack alla inblandade för idag. 
Love U
❤️❤️❤️




Kommentarer:

1 emma:

vilka söta lamm!

Svar: Ja!!!😍
Fröken Matilda

Kommentera här: