Vilken dag!

(null)
Hela förmiddagen var ett stort moln av oro och tankar på vad som kunde gå snett under tonårsyogan idag ..
(null)
Ingen tanke på vad som faktiskt kunde gå bra slapp igenom,  men även fast det blev lite fel här ock där under passet så gick det ändå väldigt bra! 
(null)
Det blev en grupp på 8 tjejer i 14 årsåldern och en kille på 12! Super!! 
De stannade kvar efteråt och pratade, och en av dem frågade vad det skulle kosta att gå en kurs😊 jippi! 
En viktig sak med yoga är att man ska vilja komma tillbaka fler gånger 
❤️
(null)
Jag satte mig och räknade på hur det skulle kunna gå ihop sig om jag satsade mer på yogan i höst, så fort jag kom hem 
🙏🏼
Men sen tog det stopp. 
För abstrakt🙈 men nu är jag ändå på gång..
Pappa säger att man inte ska tänka för mycket utan bara göra. 
Vi får se.
(null)
Ägnade också en stund åt att försöka varva ner. Hade byggt upp så mycket oro inför passet att jag kunde vrida svett ur kläderna efteråt😅
det är också sååå mycket som jag vill/ måste / ska göra att det är rent omöjligt att fokusera inåt. Blir galen på den inre stressen...
(null)
Kvällen tillbringade jag med mamma. (null)
I kvarsebo församlingshem där man idag för 30 :- fick se film och ta en fika!  (null)
Jag hade inga större förväntningar på filmen. Jag vet inte så mycket om Queen. 
Men nu gör jag det och jag måste säga att jag tyckte den var bra. 
Rami Malek var superbra i rollen som Freddie och det var överlag bra skådespelare. 
Handlingen grep tag och även om stolarna inte var supersköna så gick 2 timmar rätt fort. 
Good night 



Kommentera här: