Sommar

(null)Så var det dags igen för långa lediga dagar. Dagar fyllda av inga krav eller måsten och endast ett fåtal tider att passa då och då. Perfekt för alla som gillar latar dagar, oroligt för oss som behöver struktur i livet. 
(null)
Så jag försöker planera mina dagar utifrån ledighet. Varva aktivitet med vila och att vara i nuet.
(null)
Ibland lyckas jag.  (null)
(null)

(null)

(null) (null)
(null)
Ibland inte. 
(null)
Det är som hjärnan spinner på i 180 de första dagarna av ledighet. För att sedan växla ner till 150 efter ett par nätter av röriga drömmar där jobb, hemma och fantasi blandas i en oförklarlig röra. (null) 
Ena dagen är full av aktivitet och full hjärnverksamhet, nästa däckar jag på golvet i uterummet större delen av dagen.
(null)
Men det gör inget för nu vet jag ju att det är så här det funkar. 
Och om en vecka kommer jag vara så inne i Vacay-mode att jobbet som jag nu har så svårt att släppa.,kommer att kännas helt främmande! 
(null)
Igår sa jag hejdå till laget jag spenderat ett läsår med. 
Till två kollegor som valt att gå vidare med andra utmaningar i höst som jag kommer sakna en hel del. 
(null)
Det blev en lugn, trevlig och gemytlig kväll med spännande kisspauser i stenig terräng ock stundvis intensivt tärningsspel då vi slogs om paketen alla ville ha... (null) (null) 
En kväll som avslutade en del av livet men också inledde en annan. 
Jag önskar oss alla lycka till på färden
🙏🏼
(null)
Kram 









Kommentera här: