Sagojul

(null)
Sen höstlovet har vi pratat om att åka till Djurparken i december för att titta på sagojul. 
Det ska vara väldigt fint säger de som varit där.
(null)
Men så kommer december, första helgen går, andra med och den så kom den tredje och sista. Lilleman deklarerar då klart och tydligt att han minsann redan på halloween berättat att han inte ville åka alls, han vill se djur om han ska till en djurpark...
(null)
Så nån sagojul blev det inte där i år heller. 
(null)
Däremot har jag haft en sagolik helg med min familj, nära och kära.
(null)
Även fast 1/5 hann med att jobba ett par timmar så hann  vi  träffas massor. Vi har ätit ihop flera gånger under helgen och det är inte så vanligt!
(null)
Jag har sprungit (gå-joggat) nästan 4 kilometer, med efterföljande Hatha-yoga, lite Yin-yoga och Savasana! 
(null)
Det har snöat stora härliga snöflingor och även fast de inte ligger kvar ger det en härlig känsla att se dem dala! 
(null)
Adventsljusstaken brinner som den ska. Nu ialllafall 😉 (null)
Mysfrukost med alla fina ❤️
(null)
Igår kom mamma ock pappa på middag.
(null)
En härlig bild från ett slott i Tyskland 
(null)
Istället för sagojul blev det övningskörning för W , besök på Dollar-store ock en kram med min fina Moster som fyller 81 imorgon.
(null)

Så även fast vi inte fick sagojul på djurparken blev det en sagohelg med de finaste 

Imorgon bitti ska jag testa det här: 
(null)Jag hittade tipset i Jennie Liljefors underbarabok Healing Yoga. (null)

(null)


Kommentera här: