En dag i juli

Idag fick vi finbesök minsann. 

Helt spontant, (jag är rätt stolt över mig själv.. jag bjöd till ock med in på fika! )
Låter kanske larvigt, men så lite är det för mig. 
Min vän vet hur läget är, hon har peppat mig i många år att våga saker jag inte gjort förut ock för det är jag tacksam 
❤❤❤

Vi har även varit och klippt oss idag, jag och Lilleman. 

Jag tog bara topparna... allt slitet är borta, men inte mer än så 

Skönt..

Lillkillen var aningen modigare, rakade sidor och bak med sparat mitt uppepå, precis som han bestämt själv. 

På kvällen blev det lite tacos på baksidan i lugn och ro medan några få droppar regn föll på plasttaket ovanför oss. 

Och nu. 

Egentid i sängen. 
Så trött. 
Så skönt med mjuka lakan! 
Så mysigt! 
Kram 

Kommentarer:

1 Anonym:

Tränar gärna fler gånger 😉

Svar: ❤😘❤
Fröken Matilda

Kommentera här: