Utmana för att växa

ALDRIG hade jag väl trott att Jag skulle stå framför en hög människor ock prata, utomhus, i headset och vägleda i ett Barnyogapass.... 

det fanns inte på kartan för två år sen då jag inte ens vågade gå in på mitt jobb eller i byns affär...
Men nu har jag gjort det. 
Ock det gick bra! 
Det gjorde faktiskt det.

Jag skulle kunna göra det igen för det blir som en kick av energi ock adrenalin! En skön känsla av att utmana sig och gå vidare till nästa mål. 

Min nya fina jobb-tröja från världens bästa Yogastudio!

Så efter en magisk stund med en massa fina yogisar (saknade dock Dig Iris😘) fick jag träffa två av mina fina barn i en annan park i stan...

Vi hade lite picknick medan Lilleman lekte som bara den med "studsmatta" och frisbee. 

På den roliga minigolfbanan finns inte bara häftiga banor utan det är helt galet vackra blommor.
Ock underbara kaktusar..
Den som vann var den enda som ville vara med på prispallen. Undrar varför.

Tacksam för en fin och spännande dag. En dag med nya minnen att ta med sig till nästa sommar. En dag att minnas som god istället för dålig. 

Tack 🙏🏼

Kommentarer:

1 Iris :

Åh,var stolt över dej själv, fina vän 💗! Du är världens bästa ❤ kraaaaam ❤

Svar: Tack det samma världens finaste Iris❤
Fröken Matilda

Kommentera här: