Pärla pärla!

Tänk en sån tur att man inte alltid gör som man känner för!  (null)
Idag var det pärlevent hos Anna, det började vid sex och jag var så sugen på att ställa in ock stanna hemma istället! 
Slänga på mig mysbyxorna ock slappa i soffan. 
Bara vara liksom ....
Men jag åkte ändå. 
Så klokt
❤️
(null)
Istället för Netflix i soffan fick jag umgås med både gamla och nya vänner! 
Vi pärlase armband för barncancerfonden, väldigt mysigt och så viktigt. Så köp så många armband som du kan. 
Nu längtar jag till nästa gång! 

(null)Men det kommer kanske att kännas likadant då, innan jag väl kommer iväg, jag har svårt att ta mig iväg när jag väl kommit hem. Vill bara vara hemma då. Men med tanke på att hjärnan är elastisk ock formbar så kanske jag kan träna mig i att inte tänka så. 
(null)
Tack för skjuten bästa B!!! 
Och tack för en mysig kväll!

Kommentera här: