Blåtiran och Günther

Var en sväng på Mirum galleria idag medan J gjorde teoriprov på TSV. 
Hade ett behov av att köpa lite nya shorts och toppar och kanske en klänning eller två. 
Folk tittade på mig, vilket jag kan förstå, blåtiran är inte direkt snygg...  (null)
När jag vaknade igår morse hade bulan på kinden liksom runnit in ock lagt sig som en röd liten sula under ögat. 
(null)
Jag jobbar  verkligen med att komma in i "semestermode" nu, vara ledig och känna sig ledig är två helt skilda saker i min värld...., kanske hjälper det att gå omkring med den här tröjan på sig 😅 som påminner ! Jag har idag också lämnat de sista påsarna med jobb på jobbet så NU kan jag släppa det med! 
Vacay!!! 
(null)
J klarade teoriprovet så vi firade med glass nere i Sandviken!!  (null)

(null)
Sen blev det plötsligt så att jag blev ensam hemma efter middagen. 
Filosofen leker och sover över med sin vän L. Hon är en av dem som han leker bäst med, man märker knappt av dem då dyker in i byggandets och fantasins värld, så härligt underbart att se! (null)
Tjejerna var iväg på jobb ock bad och M spelade golf. En våg av panik for över mig då jag insåg att jag var helt ensam och hade all tid i världen. Så galet det kan bli 😂här går man ock längtar efter stillhet, ro, tid för att sitta ner en stund. Och sen när tillfället dyker upp får man tillfällig panik! (null)     
Men jag löste det...  
Med en ljudbok och ett glas vin, en värmande underbar solnedgång ock lagom av det mesta så blev det en lagom trött ock vilsam kväll.
(null)
Det är härligt att bara få vara en stund, ensam eller tillsammans med Günther...
(null)
Hemma eller på Sjöstugan med musicquiz ock en BRA trubadur i bakgrunden! 

(null)

Allt funkar!
                                      Tack
(null) 
Förutom Selfiesarna... 
Där behövs träning och förbättring..
#nofilter...
🙏🏼
(null)

Lova det 
❤️


(null)












Kommentarer:

1 Iris :

Tack själv 😘❤!

Kommentera här: