Flow

(null)
Att stoppa ett flow är ganska svårt.
Jag vill så gärna bli helt klar och måste anstränga mig hårt för att tänka kloka tankar och Good enough! 
Stop. 
Det räcker nu liksom.
(null)Jag klarade det nästan! 
Jag bröt och lämnade klassrummet tip-top ock väl förberett för 23 7åringar, (ytligt sett i alla fall.) och middlade genom att ta med allt Sv, Ma, och engelskamaterial hem för sortering!
(null)
Dagen idag började med en känsla seg som klister, trött som en sork satte jag mig i bilen för att åka till stan. 
Akupunktur för tredje gången stod på schemat.
Trots att jag var så stresstrött att allt snurrade så kom jag ner i varv och kunde vila i stunden. 
(null)
Igår kväll var det middag på Sjöstugan för oss på jobbet .
God mat och mycket trevliga bordskamrater, men OMG vilket liv det blir med ca 50 personer i en lokal.
Skönt ändå att jag kommit så pass långt i livet att jag kan berätta om att jag tycker att det är jobbigt och acceptera att så är det för mig.
(null)
En pratglad, mysig och tårfylld kväll som för en gångs skull gav något mer än det brukar ❤️ (null)
Innan sorlet hann jag och Jullan med att fira morfars födelsedag. 
Dörrstoppet "hund" fick bli present!
Inte konstigt att jag är trött kanske!
❤️

Kommentera här: