Being Happy

(null)
 Vissa dagar är jag glad.,
Andra dagar är jag det inte. 

Svart eller vitt 
Allt eller inget 
Stark eller svag 
Inga gråzoner!  

Man kan vara oglad vissa dagar, det är ok, livet är så.. de glada dagarna kommer tillbaka.
Och de oglada dagarna har ju så mycket annat att ge än glädje, de ger mig visdom,värme, kärlek,ilska, reaktion insikt, ödmjukhet, förståelse och mycket annat.
(null) 
Nu börjar jag så s a k t a lära känna mig själv utiifrån den diagnos jag fått på äldre dar, och det är så värt alla år med konstigt mående för nu kan jag hjälpa dem i min närhet som inte lärt känna sin diagnos i kombo med livet de lever.  (null)
Det är ok att må på alla sätt. 
Det är nog den insikt som kommit att betyda mest för mig. 
Oglada dagar kommer, låt dem komma. 
Låt livet få fyllas av alla de känslor och tankar som det är. Låt saker få komma ock gå. 




Kommentera här: